Sla navigatie over
Why New Story
Why New Story

Er was eens..

Het verhaal van
New Story

Ergens kan je het verhaal van Josha Daniel goed vergelijken met dat van ons, en alle klanten die we helpen groeien. Of je nu een jonge muzikant bent, een MKB-ondernemer of een grote corporate, we moeten allemaal doorlopend veranderen om relevant te blijven.

Ons verhaal begon 25 jaar terug als Aan Zee. Waarom we nu New Story heten, dat is een verhaal op zich. Het komt recht uit ons hart. Als digitaal gedreven en creatief bureau willen wij niets liever dan mooie dingen maken, merken versterken en deze verder helpen.

In essentie geloven wij dat je de service van een merk moet ervaren om het in je hart te kunnen sluiten. Het is de optelsom van alle ervaringen die samen de brand story vertellen. Daar komt vandaag veel bij kijken.

Een goed verhaal heeft een kampvuur nodig

Achter elk sterk merk, staat een sterke organisatie. Dat is nodig. Een goed verhaal vertellen is complex. Inzichten, systemen, cloud services, datastromen, marketingkanalen, processen, hardware, benodigde expertises, wetgeving - you name it - alles grijpt op elkaar in. En is continu aan verandering onderhevig.

Een goed verhaal heeft een kampvuur nodig; de technologie die alles met elkaar verbindt. Ga je daar slim mee om, dan kan je organisatie zich snel aanpassen aan nieuwe omstandigheden. New Story heeft een groot digitaal hart. Met innovatieve oplossingen zorgen wij ervoor dat jouw vuur blijft branden.

Nu de andere helft van het verhaal

Technologie is geen doel op zich. Het is een middel om je verder te brengen. Ga er zorgvuldig mee om. Om een digitale inhaalslag te maken, wordt te vaak een wirwar aan functionele oplossingen aan elkaar geknoopt. Als je niet oppast, woekert er een oerwoud aan techniek dat je doorlopend moet onderhouden. En begrijpen. Je ziet door de bomen het bos niet meer.

Verlies nooit uit het oog waar techniek je mee moet helpen: het vergroten van duurzaam succes; het verbeteren van levens; het veroveren van harten; het vertellen van jouw verhaal. Daarom maakt New Story mooie dingen waar mensen van houden.

Design. Develop. Grow.

Onze belofte maken we samen waar. We hebben elkaar nodig om verder te komen. In 2012 hebben we als eerste bureau in Nederland, co-creatie leidend gemaakt voor onze manier van denken en doen. Samen creƫren we ervaringen die opgeteld het verschil maken tussen goed en geweldig. Blijven we jouw verhaal samen ontwerpen en ontwikkelen, dan is groei een logisch gevolg.


Meer weten?

Bekijk onze website. Of scroll verder naar beneden voor de drie meest gestelde vragen

Waarom is de website in het Engels?

Het internet kent geen grenzen. Steeds meer Nederlandse opdrachtgevers schalen hun service op in het buitenland, terwijl we ondertussen ook vaker door overzeese organisaties worden benaderd die Nederland als entree voor de Europese markt gebruiken. Wij willen ze verder helpen, en dat begint met ze goed te woord staan. Om deze ambitie waar te maken, hebben we besloten de meest tijdrovende stap eerst te zetten. Vandaar de Engelse website. De Nederlandse versie zal snel volgen.

Welke services biedt New Story?

Zoom je in, dan kun je bij ons aankloppen voor een hele lange lijst van producten en services. Veel ontwikkelen we inhouse. Maar hebben we de expertise niet, dan zijn we de gids die je verder helpt.

Voor wie wil New Story graag werken?

Wat dit betreft hebben we een gespleten persoonlijkheid. Aan de ene kant werken we graag voor grote organisaties waarbij je tot ver achter de komma kunt optimaliseren en structureel aan vooruitgang werkt. Probleem is dat er ver achter die komma minder ruimte is voor creativiteit. Precies datgene wat wij aan techniek willen toevoegen en talent voor in huis halen. Daarom werken we juist ook graag voor kleinere opdrachtgevers waar doorgaans meer ruimte is voor creativiteit. Door de mix van klanten, houden we het werk leuk en ons team in evenwicht.