We groeien samen

New Story Academy

De technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Wat vandaag hip en happening is, kan morgen alweer verouderd zijn. Hoe blijf je als organisatie bij? Door keuzes te maken en niet van het ene heilige bad in het andere te springen. Alles wat aandacht krijgt, groeit. Dat geldt ook voor het opdoen van kennis en ervaring. Maar die aandacht moet je wel organiseren. Daarom hebben wij de New Story Academy opgericht.

new story academy

Ook onze Academy groeit

Onze Academy is een levendig ecosysteem waarin wij kennis opdoen en delen. Het past zich organisch aan de ontwikkelingen op de markt aan. Om relevante expertise op te bouwen, vertrouwen wij op onze belangrijkste sensoren: onze medewerkers, de Newstorians. Zij begrijpen hoe wij als organisatie het verschil willen maken en weten hoe zij daaraan kunnen bijdragen. Zij ontwikkelen zich gericht en helpen hun collega's verder.

Hoe wij groeien

1.

Groeimarkt

Wij bieden een employee-driven overzicht van relevante cursussen en workshops die zijn afgestemd op onze bedrijfsstrategie.

2.

Buddy-programma

Samen groeien door hulp te vragen of te bieden. Onze skills matrix brengt precies in kaart wie elkaar met wat kan helpen.

3.

New Talk

Elke week verzorgt een Newstorians een videocast over een onderwerp waar hij of zij gepassioneerd over is en anderen van kunnen leren.

4.

Hackathon

Maandelijks gaan wij digitale uitdagingen aan die bijdragen aan de optimalisatie van onze producten en diensten.

5.

Innovatie Lab

De plek om te experimenteren met opkomende technologieën en oplossingen te ontwikkelen die klanten en processen helpen verbeteren.

6.

Kwartaallezing

Elk seizoen nodigen wij een expert uit om ons te inspireren met een presentatie die actuele ontwikkelingen in ons vakgebied raakt.

7.

Budget

Wij leren vooral van elkaar, maar als wij kennis van buiten willen halen, dan is daar budget voor gereserveerd.

8.

Tijd

Newstorians worden gestimuleerd om 7,7 % van hun tijd te besteden aan persoonlijke ontwikkeling die in lijn is met de focus van New Story. Als je  40 uur in de week werkt, dan ben je dus 4 weken per jaar bezig met je doorontwikkeling.  

Meer weten?
Neem contact op met: