Analyseer dit

Waarom je een Business Analist nodig hebt

Als marketeer, brand manager of ondernemer wil je de juiste mensen in je digitale team om succesvol te zijn. Je hebt experts nodig die op de hoogte zijn van de laatste trends en technologieën in jouw domein. Business Analisten zijn voor ons als creatief digitaal bureau én voor jou als klant onmisbaar. Laten we eens kijken waarom dat zo is en hoe ze je verder helpen in de digitale jungle van vandaag.

Business Analyst aan het werk

Elk project verdient aandacht

Business Analisten zijn als een extra paar ogen die projecten doorgronden vóórdat ze worden gedeeld met het multidisciplinaire team van experts. Ze zorgen dat alle taken goed en logisch worden verdeeld en aansluiten op de doelstellingen van het project en jouw merk.

Samenwerking vraagt om continue sturing

Het succes van een creatief digitaal bureau zit 'm in de samenwerking als een multidisciplinair team. Iedereen in het team moet snappen wat z'n rol is en hoe z'n werk bijdraagt aan het project. De Business Analist helpt bij de continue sturing van teams en houdt de planning, mijlpalen en voortgang scherp in de gaten.

Eén aanspreekpunt voor feedback

Met meerdere experts aan één project is het voor klanten lastig bij te houden wie verantwoordelijk is voor welk deel. Daarom zijn business analisten zo handig. Ze zijn jouw aanspreekpunt en geven regelmatig updates over de voortgang. Zo bespaar je tijd, geld en gedoe, en houd je het overzicht.

Jouw tijd en budget scherp in de gaten

Business Analisten staan aan jouw kant en bewaken je belangen door budgetten te beheren. Hoe goed dingen ook zijn doordacht, projecten nemen altijd onverwachte wendingen. Als alles vanaf dag één goed wordt aangepakt, zullen er hooguit kleine aanpassingen nodig zijn. Geen onaangename verrassingen!

Kort samengevat

Business Analisten zijn onmisbaar voor een stevig partnerschap. Ze bieden waardevolle inzichten, helpen bij het beheren van planningen en budgetten, en zijn jouw aanspreekpunt voor de voortgang. Ze zorgen dat projecten niet uit de hand lopen en brengen dus waarde!

Zin in een Business Analist? Of wil je zelf een Business Analist worden bij New Story? Laten we praten.

Bedankt dat je contact met ons opneemt! We reageren zo snel mogelijk op je bericht, meestal binnen één werkdag. Mocht je niets van ons horen, stuur dan gerust een vriendelijke herinnering naar marketing@newstory.nl.
Oeps! Er ging iets fout bij het verwerken van het formulier.

Meer weten?
Neem contact op met: